ריהוט למוסדות חינוך

בכל פעם כשאנו מגיעים למקום ציבורי המכיל כמות אנשים גדולה, נוכל להתרשם מכמויות הציוד והאביזרים הנמצאים בו לשימוש האוכלוסייה הרלוונטית. כאשר מדובר במוסדות חינוך על שלל סוגיהם, הדבר יהיה מורכב יותר משום שהריהוט שיימצא באזורים בהם לומדים תלמידים או ילדי הגן, ישמש לאו דווקא רק למטרות עיצוביות אלא גם עבור התפקוד היומיומי. ריהוט למוסדות חינוך מכיל מספר רב של דברים כדוגמת כיסאות, שולחנות כתיבה, אביזרי מחשוב ועוד רבים אחרים. כדי למצוא את הריהוט הנכון והרלוונטי ביותר לבית הספר, לגן או לכל מוסד חינוכי אחר, על מנהלי הרכש יהיה לקיים כמה משימות בדיקה מטרימות באופן מוצלח ונכון.

האם ריהוט למוסדות חינוך שונה מפריטי ריהוט עבור שימושים אחרים ?ריהוט למוסדות חינוך | פיק אפ

באופן כללי ישנם קווים משיקים בין פריטי ריהוט כאלו ואחרים. מובן כי איתור כיסא לצורך המחשה, יחויב באותן בדיקות גם כאשר מיועד הוא למוסדות חינוך או לשימוש פרטי. אך יחד עם זאת ישנו גם שוני מסוים בין השניים. למשל, במקומות בהם תלמידים עתידים להיות ישובים על אותו כיסא מיועד, חשוב כי יהיה הוא עמיד בצורה יוצאת דופן. כסאות המיועדים שימוש ביתי לא יהיו עבור מספר רב מאוד של אנשים כפי שהיו במידה וימוקמו במוסד חינוכי המכיל אנשים רבים כל כך. על כן עלינו לשים לב כי בכל הנוגע לחיפוש ריהוט למוסדות חינוך, ישנה עמידות יתרה של כל מה שאנו עתידים להזמין, לרבות עמידה בתקני בטיחות ובסטנדרטים שונים.

בהקשר האחרון תמיד נוכל לוודא אצל החברות שתשווקנה את הריהוט לו אנו זקוקים, את העמידה בכל הנוגע לתקנות הבטיחותיות והעמידה בסטנדרטים המקובלים. לצד זה חשוב לזכור כי ריהוט למוסדות חינוך חייב לשקף את אופי הארגון או המקום עצמו. כלומר, קבלת ייעוץ ממעצבים או אפילו אדריכלים (בעת הקמת ותכנון המקום) יועיל מאוד בבחירת הריהוט המתאים ביותר. לעיתים ההבדל שבין הצלחה ברכישה של ריהוט למקום המיועד לבין נחילת אכזבה יתבטא בבחירת פריטי הריהוט עצמם. גם אם נדמה היה כי השקענו את כל מה שצריך בתכנון, עיצוב והקמת המוסד החינוכי עצמו, ללא ריהוט מועיל ואפקטיבי לטווח רחוק, לא נוכל לחוות הצלחה באופן מלא.

לצפייה בפרויקטים שלנו לחץ כאן