יושבים על זה – איך בוחרים ריהוט חוץ לבית

האקלים הישראלי מעודד אותנו לצאת אל מחוץ לכותלי ביתנו, וברוב המקרים אם אתם בעלי גינה או מרפסת שטופת שמש, תוכלו להסכים שהרגעים הקסומים שמאפשרים לכם לשבת ולהתענג על כוס קפה טוב או ארוחה משפחתית מהנה הם ללא ספק ראויים להערכה רבה.

בכדי שתוכלו להתרווח ולהעביר את הזמן בנוחות מקסימלית, ריהוט חוץ לבית בגימור איכותי מוכרח להוות כחלק אינטגרלי מהנוף ולכן מומלץ לבחור בקפידה את הרהיטים השונים. בין אם אתם מתעניינים בשולחנות חוץ, מערכות ישיבה ולאונג' או אפילו רהיטים משלימים כגון כסאות בר, אצלנו בקטלוג של חברת "פיקאפ" תוכלו לבחון אלפי סוגים של רהיטים לגינה במחירים אטרקטיביים, נוחות מרבית וכמובן איכות ללא פשרות.

אז למה אתם זקוקים בעצם?

בכדי לבחור את הריהוט המושלם לגינה או למרפסת, עליכם להבין מה מטרת הריהוט, כלומר האם אתם זקוקים לפינת ישיבה חדשה? האם אתם צריכים רק שמשיות עבור הצללה נוספת? ואולי בכלל אתם מעוניינים לחדש ולרענן את הרהיטים בגינה באופן קולקטיבי? מענה על השאלות הללו יכוון אתכם באופן איכותי אל עבר הרהיטים להם אתם באמת זקוקים וימנע מכם חוסר סדר.

בוחרים מיקום ומודדים את השטח

לאחר שגיבשתם החלטה לגבי הרהיטים הרלוונטיים, מומלץ למקם ולמדוד את השטח המיועד להם. לצורך העניין, אם החלטתם שאתם זקוקים לפינת ישיבה חדשה שכוללת מערכת ישיבה, שולחן קפה ושמשיה גדולה, מומלץ לקחת סרט מדידה ולהבין בדיוק מה גודלו הפיזי של השטח בכדי לבחור רהיטים באופן פרופורציונלי. עליכם להתחשב בנוחות של הפריטים השונים, בגודל שלהם אך עם את שלא "יתפסו" מרחב גדול מידי שמפריע למעבר.

בנוסף, כדאי מאוד לשים דגש לגבי ניידות וגמישות מידה ותרצו לבצע שינוי במרחב ולהזיז את הרהיטים למקום אחר בגינה או במרפסת.

חומרי גלם איכותיים שיחזיקו מעמד

ריהוט חוץ לבית, כשמו הוא נועד למרפסת או לגינה ולכן הוא חשוף לאלמנטים של המזג אוויר המשתנה. מומלץ לבחור רהיטים מחומרי גלם כגון פלסטיק, עץ או מתכת אשר עמידים הן לעונת הקיץ והן לעונת החורף.

במידה ואינכם בטוחים מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, צרו עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בבחירת ריהוט חוץ משלים, נוח ופרקטי אשר מיועד לכל ימות השנה.