המדריך המלא לבחירת ריהוט משרדי איכותי

חיי השגרה במשרד מצריכים מאתנו לשבת על כיסאות וכורסאות שונים במשך שעות ארוכות, וכאשר הרהיטים הללו אינם נוחים היכולות הפרודוקטיביות שלנו מתדרדרות. מחקרים שנעשו בתחום הוכיחו כי ישנו קשר ישיר בין הנוחות של העובדים לתפוקתם בעבודה ולכן אין להקל ראש בנושא.

הנה מספר טיפים חיוניים שנועדו לשפר את הפרודוקטיביות של עובדיכם על ידי בחירת ריהוט משרדי איכותי של חברת "יונייטד סיטס":

  • נוחות – כדאי לוודא שהאווירה במשרד אכן נוחה לכולם וניתן לעשות זאת על ידי בחירת רהיטים בקפידה. לצורך העניין, אם עובד מסוים סובל מכאבים בצוואר או בגב ועליו לשבת במשך מספר שעות על כיסאות שאינם נוחים לעבודה ומגבירים אצלו את הכאבים, התפוקה שלו תהיה ירודה וכתוצאה מכך ישנו הפסד מהותי לחברה.
  • עיצוב מדויק – מעבר לפן הנוחות, כדאי לחשוב גם על עיצוב הרהיטים. ריהוט משרדי איכותי שנבחר בצורה מדויקת צריך לשקף את האווירה במשרד ולתרום לתדמיתה של החברה. כמובן שהפרקטיקה של הרהיטים צריכה להיות בראש דר העדיפויות אך גם עיצוב נכון מעניק חיבור לתדמית ולשם המותג.

    זכרו שגם לקוחות מגיעים למשרדכם לפגישות ולכן עיצוב שמתכתב עם אופן המוצר או השירותים שאתם מספקים תורם רבות לחיזוק המותג.

  • התחשבות במרחב – לפני שאתם מבצעים רכישה של רהיטים למשרד, כדאי למדוד את השטח המיועד לריהוט החדש ובהתאם לזאת לבצע רכישה חכמה. בקטלוג שלנו תוכלו למצוא מאות כיסאות אשר מיועדים לישיבה רציפה משרד ובגדלים שונים כך שתוכלו להתאימם באופן אישי.
  • מסגרת תקציבית – סכום ההשקעה והתקציב תלוי אך ורק בכם אך כמובן תקציב גדול יותר מאפשר איכות מוצרים ברמה גבוהה, דבר שמשפיע ישירות על יחס התפוקה של העובדים שלכם וכתוצאה מכך על הרווחים הסופיים של החברה. לכן, חשוב להגדיר מראש תקציב ובמידה ואתם זקוקים להכוונה נוספת ליצור עמנו קשר ואנו נעזור לכם לבצע את הבחירה המושלמת.

למעלה מ-20 שנה שיונייטד סיטס מספקת ריהוט משרדי איכותי לאלפי לקוחות בכל חודש ובאמצעות אנשי צוות מקצועיים ואדיבים אנו מספקים ליווי אישי לכל אורך התהליך. אז אם גם אתם מעוניינים בריענון או חידוש הריהוט במשרדכם, וודאו שאתם יוצרים עמנו קשר ואנו נשמח לעזור.