טיפים לבחירת כסאות משרדיים

ישיבה נוחה במשרד מאפשרת לעובדים ולמנהלי הארגון לעבוד בנוחות ולהציע תפוקה גבוהה כסאות משרדייםיותר. מחקרים רבים נערכו בתחום בחירת ריהוט משרדי, וכולם מוכיחים כי סביבה ארגונומית המתוכננת היטב תורמת רבות להצלחת החברה, מאחר והעובדים מחסירים פחות ימי עבודה כתוצאה ממחלות ובעיות רפואיות שונות כמו כאבי גב, פריצת דיסק, שרירים תפוסים בצוואר וכיוצא בזה. לכן, יש להקפיד על בחירת ריהוט משרדי איכותי וחשוב לתכנן סביבות עבודה מתקדמות בהתאמה לצורת העבודה ולמאפייני העובדים.

סביבת העבודה כוללת שולחנות, דלפקים, כונניות וארונות לאחסון ציוד משרדי ופריטים שונים, וכמובן כסאות נוחים עם משענת וגלגלים מסיליקון כדי למנוע שריטות בפרקט. למעשה, יש לתת דגש רב על בחירת הכסאות למשרד. כדי לבחור נכון את הכסאות יש לשים לב לפרמטרים חשובים כמו חומרי הגלם מהם הכסא מיוצר, תקופת אחריות, גלגלים איכותיים, בסיס איכותי של הכסא, איכות הבוכנה, אפשרות לכוונון הידיות והמשענת, ריפוד וכמובן נוחות. מעבר לכך, חשוב לבחור כסאות מעוצבים המתאימים לקו העיצובי המנחה של המשרד, ובהתאמה לשאר פריטי הריהוט במקום.

נוחות ועיצוב

עובדים מבלים שעות ארוכות מדי יום במשרד לכן חשוב לרכוש עבורם כסאות נוחים מאיכות גבוהה, בהתאמה למגבלות התקציב. לרוב, כסא יקר מעיד על איכותו אך חשוב לבדוק היטב מאיזה חומרי גלם מיוצר הכסא. כך לדוגמה מומלץ לבחור כסאות עם בסיס מאלומיניום יצוק, ספוג איכותי שאינו מאבד את צורתו תוך זמן קצר, בוכנה עמידה ויעילה שלא תתקלקל לאורך זמן, ובדי ריפוד מאיכות גבוהה השומרים על מראה חדיש גם לאחר שימוש תכוף. בנוסף, כדאי לרכוש כסאות עם ידיות מתכוונות המצופות במשטח רך, אך כדי להוזיל עלויות ניתן לבחור גם כסאות עם ידיות מפלסטיק.

כסאות אורטופדיים נחשבים למומלצים ביותר לעובדים במשרד מאחר והם מעניקים תמיכה מלאה לגב ולאגן, ולרוב הם מצוידים במנגנון כוונון יעיל המאפשר לכל עובד לשנות את צורת הישיבה בהתאם למאפייני גופו ולתנוחת הישיבה המתאימה ביותר עבורו.

כאשר בוחרים כסאות למשרד יש לתת דגש רב על נושא העיצוב. חשוב לרכוש כסאות המתאימים לקונספט העיצוב הכללי במשרד כדי ליצור אווירה נעימה והרמונית. יש בשוק מגוון רחב של כסאות משרדיים מעוצבים לכן כדאי להשקיע זמן בבחירת הריהוט המשרדי. רצוי לעיין בקטלוגים רבים או להסתובב באולמות התצוגה כדי לקבל החלטה נכונה. ניתן להיעזר במעצב או לפנות לחברה המציעה שירות מקצועי לתכנון ועיצוב המשרד על ידי אדריכל ומעצב פנים.

מגבלות תקציב

ריהוט משרדי, לרבות כסאות למשרד, יש לבחור על פי שיקולי נוחות, איכות ועיצוב, אך גם בהתאם למגבלות התקציב. כיום בשוק יש מגוון עצום של כסאות משרדיים בשלל עיצובים ואיכויות, וטווח המחירים רחב. לכן, יש למצוא את דרך המלך בבחירת הכסאות ולבחור בפריטים איכותיים, עמידים  ומעוצבים במחיר משתלם. יש לזכור כי כסאות איכותיים יחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות לכן מדובר בהשקעה משתלמת לעסק.