אומנות הריהוט: לרהט את המשרד בצורה נכונה

תדמית המשרד עבור הארגון שלכם מייצגת המון ולכן אנשים ישפטו אתכם לפי מראה המשרד. בין אם ברצונכם לשכנע את לקוחותיכם לעשות איתכם עסקים ובין אם ברצונכם להעסיק עובדים מעולים, נראות המשרד ועיצובו ממלא תפקיד חשוב. העיצוב חייב להיות מושך, אלגנטי ומסוגנן כדי שהלקוחות יאמינו בכם.

ריהוט המשרד דורש תכנון מדויק וכמות נכבדה מזמנכם וכספכם. המשרד שלכם הוא לא רק מקבץ של רהיטים נייחים ודברים אחרים המוחזקים יחד – זה הבית שלכם מחוץ לבית, זה בן הלוויה שלכם למסע לעבר המטרה שלכם.

מעבר לכך, סביר להניח שתבלו יותר זמן במשרד מאשר בבית, ולכן האווירה הכללית עבורכם ועבור העובדים שלכם צריכה להיות נעימה, מזמינה ומעוררת מוטיבציה.

אז איך מתחילים?

נתחיל במהות: שולחנות משרדיים וכסאות. אין ספק ששולחנות וכסאות הם פריטי הריהוט המשומשים ביותר בכל משרד. אנשים מבלים את מרבית שעות העבודה שלהם בישיבה על הכסאות במשרד, מטפלים בניירת, עורכים ישיבות ומקבלים לקוחות.

לכן, חשוב מאוד לוודא שרכישת הרהיטים הללו מתבצעת במותג מוכר כגון "יונייטד סיטס" שבו אתם מודעים לטיב החומרים שבו אנו משתמשים בכל פריט, עמידות שתחזיק למשך שנים ארוכות וכמובן היבט הנוחות שחרוט על דגלנו.

שולחנות ישיבה וכתיבה צריכים להיות גדולים מספיק כדי להחזיק מחשבים, קבצים ופריטים משרדיים נחוצים אחרים וכמו כן פריטים אישיים של האנשים המשתמשים בהם. שולחנות משרדיים צריכים להיות בגבהים מתאימים אשר תלויים בגובהו של האדם העוסק בעבודה, כמו גם באופי העבודה שהאדם מבצע.

איכות על פני עלות

המשרד שלכם הוא הכלי החשוב ביותר בכל הארגון העסקי, וכל עוד העסק שלכם ממשיך לתפקד אתם זקוקים למתחם בו תוכלו לבצע את עבודתכם כראוי. לכן, גם אם מדובר על עלות גבוהה (יחסית) עבור ריהוט משרדי, מומלץ לרכוש פריטים שלא תאלצו להחליף בתוך שנים ספורות.

תוכלו להבחין בהבדל מחירים משמעותי בין פריטים ירודים לאיכותיים יותר. בדרך כלל הסחורות הזולות יותר כוללות סיכונים רבים – הרגליים של הכסאות נשברים, שולחנות העבודה מתנדנדים וארונות הקבצים מתפרקים. קניית ריהוט יקר ועמיד אולי נראה בהתחלה כנטל כספי מיותר, אבל זה הגיוני ומשתלם יותר מבחינה כלכלית בטווח הרחוק.

תשאפו ליצור סביבת עבודה שלווה ונעימה

אם ברצונכם שהעובדים שלכם יוכלו לעבוד בשלווה, להיות בעלי מוטיבציה ולבסוף לספק תוצאות איכותיות יותר, עליכם ליצור את סביבת העבודה בהתאם. האווירה במשרד אשר מושפעת רבות ממגוון הרהיטים המשרדיים משפיעה פסיכולוגית על המענה החיובי מצד העובדים והתפוקה שלהם.

דוגמא חשובה היא בתאורת המשרד. אם המשרד שלכם תוכנן כך שאין לו מספיק אור טבעי  חיצוני, רצוי לספק תאורה איכותית שמאפשרת לעבוד בצורה נוחה ועניינית.

טיפ נחמד שמוסיף המון צבע ורעננות – מומלץ להשתמש במגוון עציצים וצמחים שמשדרגים את הנוף המשרדי ומשדרים אנרגיות טובות.