שולחנות קפה רטרו

שולחנות קפה (4)עולם עיצובי הבתים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. אם בעבר עיצוב הבית היה נעשה באופן מונוטוני וברור יותר, הרי שכיום האפשרויות הפכו לרבות הרבה יותר וקטגוריות חדשות נוספו למגוון אפשרויות העיצוב בבית שלנו. כאשר מדובר על אזור הסלון, שולחן הקפה (והעוגה) יכול לקבל מספר תצורות שונות בהתאם לצרכים. שולחנות קפה רטרו הן "טרנד לוהט" אשר סלל את דרכו לסלון הבית. שולחנות קפה רטרו מעוצבים בצורה מיוחדת ויכולים לבוא במגוון מעניין של תצורות וצבעים. כמו כן יכולים הם להגיע עם פריטים משלימים שונים כדי להשלים את עיצוב חלל הסלון כולו.

היכן ניתן למצוא שולחנות קפה רטרו ?

כיום קיימות חנויות רבות וחברות המציעות שולחנות בר וכסאות במראה מן העבר. המונח רטרו מתייחס לריהוט אשר היה נפוץ פעם וכיום חזר לאופנה. אנשים רבים בוחרים לעצב את הבית שלהם בצורה זו ולכן מחפשים רהיטים בסגנון זה. לפיכך נוכל למצוא אחר אתרי אינטרנט וחנויות אשר משווקות את המוצרים הללו לכל דורש ופריטי וינטג' מסוג זה נמצא בין הקטלוגים השונים אשר יוצגו. בין היתר נוכל ללמוד על המאפיינים של השולחנות, גודלם, תצורתם והצבעים הרבים עמם הם מגיעים.

כמו כן כדאי לזכרו כי כשמדובר על שולחנות קפה רטרו, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה ממנה בחרנו לרכוש את השולחנות כדי לעמוד על טיבם של הרהיטים הללו. לא פעם מעצבים לוקחים שולחנות ישנים ומשדרגים את הנראות שלהם כדי שתתאים לעת הנוכחית. אולם לעיתים העבודה נעשית לא בצורה מקצועית מספיק ועלינו להבין זאת ולהיזהר מכך. לכן כאשר נחפש שולחנות קפה רטרו מומלץ כי נעשה זאת בצורה חכמה ויסודית עד כמה שניתן.

למידע נוסף בנושא: כסאות בר | רהיטים למשרדים